Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

Hej på er

Av MR D - 10 juni 2010 22:40

Ja visst fan!

Nu ska ni få se på annat. I Denna blogg kommer vi ta upp allt som har med Magnus Ugglas hår, Reinfeldts polerade flint och min mammas syrras brorsas kusins hamsters gudmors morrhår! 

Ja jag är född 1986 ;) . Klart som fan man kan försöka skojja till det när man är uppväxt med något så skadat som ICA i Rutan och pippipelikan. Vi ska göra något som många patetiska människor som kallar sig "kultur medvetna" gör, att skriva historia med hjälp av denna sak, vår fantastiska blogg! 


Så se upp! KUKEN HAR ORDET!


/ MR D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MR D - 11 juni 2010 10:52

//   Vaknat nu och gett sonen morgon välling och har till och med tryckt i mig lite mat själv å. Gissa 3 gr vilket program som är på tv just nu? Jo just dä! Våra bästa år ...  That sucks....  Kommer försöka skriva fler inlägg under dagen ...

Av MR D - 10 juni 2010 23:10

Efter en dag av blogg skapande och lösdriveri så är det dags att knyta sig. Lika bra att lägga sig så man orkar vara dryg på allt och alla i morgon och störa vardagen för nån stackare. Tragiskt men sant.   En smäll på lurvan å lurven å gonatt!!  ...

Av MR D - 10 juni 2010 22:57

Ett nytt spel kommer nu i höst till alla tjejers förtvivlan   !   WORLD OF WARCRAFT - CATHALYSM tror jag det hette..   . Jag VET att tjejer som läser detta nu tänker ungefär såhär   -NEJ INTE ETT TILL WOW!!! Nu kommer det definitivt ta slut...

Av MR D - 10 juni 2010 22:46

Vad fan ser tjejer hos serien "Våra bästa år"?  Min tjej är som i nån form av trans (inte sån men peruk å skäggstubb) när skiten går på tv och det räcker med att höra vinjetten till programmet för att tänka "johopp nu kan man inte se mer på tv på e...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards